יום שישי, 18 בספטמבר 2015

וילך, דברי נבואה להפטיר

וילך, דברי נבואה להפטיר. הוש' יד,ב: "שובה ישראל עד י-הוה א-להיך, כי כשלת בעונך"
תמו כל הקצים, וההתעוררות עדיין בידיך: "שובה ישראל עד י-הוה א-להיך" = 1020, (תהי' עח,י) "ובתורתו" שהיא (שמ' יב,מט) "תורה אחת" בת אינספור פנים ורבדים, תדבק לעשותה. אז יקום המלך, המנהיג, הצדיק מקרבך, [יש' לז,טו] "ויתפלל חזקיהו אל י-הוה לאמר", (מ"ב יג,ה) "וישבו בני ישראל באהליהם". (מיכה ה,ד) "והקמנו עליו שבעה רעים", אנשים יראי שמים בעלי חסד ואמת, (דה"ב ז,יד) "וארפא את ארצם" מכל עלבונכם אשר העלבתם אותה.
ואין זה מספיק שתתקן משהו מהנוהג שלך, או שתתרום כמה פרוטות לבית תמחוי, כי אך שתשוב "עד י-הוה א-להיך" = 166 ממש, (ברא' כד,כט) "אל העין" ממנו הכל נובע וכל טובות (שמ' כה,לא) "ממנה יהיו", כי (תהי' קכא,ה) "י-הוה צלך" ולאן שאתה מבקש לשם יובילך, ואם תרחק תודעתך ממנו, (איוב לז,כג) "לא יענה". כי אם יבואו אחים יחדיו לאמור (ש"ב טו,טו) "הנה עבדיך", (ש"ב כד,ג) ואדני המלך" א-ל (דב' כח,א) "עליון" לבדו, (יש' לה,ד) "הנה א-להיכם" (ברא' לא,נ) "עמנו" כאשר היה עם אבותינו.
על כן, עכשיו, אל תתמהמה: "שובה ישראל"! = 854. (יח' יד,ג) "האנשים האלה העלו גלוליהם על לבם", ומרדו בכל אשר (דב' ב,לו) "נתן י-הוה א-להינו לפנינו". (מ"א יח,ל) "ויאמר אליהו לכל העם: גשו אלי", (ברא' כט,יא) "וישא את קלו" להוכיחם מתוך (ברא' כו,לה) "מרת (מורת) רוח" (מ"א יב,כא) "להשיב את המלוכה", (יש' ה,כג) "וצדקת צדיקים" תזהר. (ש"א ו,טו) "העלו עלות ויזבחו זבחים ביום ההוא לי-הוה", (שופ' ג,כח) "ולא נתנו איש" כי אם משלו להביא אל הקודש. (מ"א ג,יא) "ושאלת לך הבין", והודית כהיפקח ה' עיניך: [תהי' קלט,ז] "אנה אלך מרוחך, ואנה מפניך אברח". אז (מלא' ב,טז) "אמר י-הוה א-להי ישראל": (דה"א כט,יט) "תן לבב שלם", לב מתוקן בטוב, ובאמונת האדם (תהי' קד,ו) "כלבוש כסיתו": [במ' ו,כד] "יברכך י-הוה וישמרך". (דב' לב,מג) "ונקם ישיב לצריו". (ירמ' לא,לז) "ונבנתה העיר לי-הוה", וכל עמי הארץ (נחמ' ט,ו) "לך משתחוים", ומקבלים על לבם דרכי ה', לעשות צדקה ומשפט.
נחוצה לך תשובה בלב שלם, באהבה, "כי כשלת בעונך" = 928 בהמליכך עליך כל מיני אלילים אשר [תהי' קטו,ה & קלה,טז] "פה להם ולא ידברו, עינים להם ולא יראו" (אמונות תפלות, אופנות, חוקי האדם הסותרים את חוקי הא-ל, כוכבים, מזלות ואלילים כפשוטו), וצדיק (איוב לד,ז) "ישתה לעג כמים" בקרבכם. (יח' לט,כט) "ולא אסתיר עוד פני", (תהי' לד,כב) "ושנאי צדיק יאשמו". כי צדיקי אמת הם (ירמ' כד,ג) "התאנים הטבות" המגנים בזכויותיהם על פרי העץ כולו, כי (תהי' קכז,א) "אם י-הוה לא ישמר עיר", לא יועילו לעולם כל השומרים שתציב. על כן, נתן לך ה' הארה תמיד נגישה ללבך בבחינת (ברא' א,ו) "יהי רקיע בתוך המים", יהי מלבוש השמים בתוך הלבוש של הארץ, (ש"א י,ט) "ויבאו כל האתות האלה" (ש"א טו,ב) "בעלתו ממצרים", ובכניסה לארץ עמדו בשפת הירדן (יהו' ג,טז) "ויעמדו המים הירדים מלמעלה, קמו נד אחד", ויעברו ביבשה. (מ"א יח,כז) "ויהי בצהרים, ויהתל בהם אליהו", ויבייש אותם ואת הבלי השוא בהם הם אוחזים. ויקום כל אשר ידע להשכיל  (מ"ב ה,טו) "וישב אל איש הא-להים, הוא וכל מחנהו", (ברא' כב,ג) "וישכם אברהם בבקר" להובילם בדרכי התשובה המתוקה.
כי האמת חרותה בתוך לבך, ורק צריך לשוב לעצמך: "שובה ישראל עד י-הוה א-להיך, כי כשלת בעונך" = 1948. [תהי' עד,יב] "וא-להים מלכי מקדם, פעל (פועל) ישועות בקרב הארץ", ואיך לא ראיתי ואיך לא ידעתי? ורק בשמחה, הרי על התורה נאמר: [מש' ג,יז] "דרכיה דרכי נעם, וכל נתיבותיה שלום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה