יום שישי, 4 בספטמבר 2015

כי תבוא, דברי נבואה להפטיר

כי תבוא, דברי נבואה להפטיר. יש' ס,א: "קומי אורי כי בא אורך, וכבוד י-הוה עליך זרח".
את האור שלי, אהובה. כונן אותי ה' לפתוח שערי מרום להמשיך עדינו אורות של חסדים, ורק ממך אוכל לראותם. "וכבוד י-הוה" = 64, דהיינו (ירמ' כב,טז) "דין" אמת ("הלא היא דעת אתי", ימליץ הנביא), "עליך זרח" = 345, יתגלה בך בבחינת (במ' כ,ח) "מים מן הסלע", הפיכת סדרי עולם להשיג "גאולה ברחמים" כי באת (במ' ד,כג) "לעבד עבדה באהל מועד", במשכנך שבלב, במקדשך הוא ביתך, ובדרכיו של (שמ' ב,י) "משה" הדין הקשה יוחלף כמה וכמה פעמים בגלוי שכינה, של "כבוד י-הוה" = 58 בסוד (ברא' ו,ח) "חן" של כל אחד המתגלה רק בעיני זולתו, כי כבוד ה' באדם יושב על כבוד הבריות.
על כן, כך פועל המעגל: "קומי אורי כי בא אורך, וכבוד י-הוה עליך זרח" = 1042, (יש' ס,י) "וברצוני רחמתיך" ובחרתיך להיות (ש"ב יד,כז) "אשה יפת מראה", כי לתפלתך הקשבתי וכוונותיך קבלתי; (מש' יד,כג) "ודבר שפתים" -ז"א כל אשר הכרזת והודעת והצהרת- (אסתר ג,ט) "אשקול על ידי עשי המלאכה", בעולם המעשה ובפועל. והבאתי (ש"ב ז,כא) "את כל הגדולה הזאת, להודיע" (ויק' כ,כה) "אשר הבדלתי לכם" את (במ' יח,ה) "משמרת המזבח", את העלאת מעשי האדם אל המרומים להמשיך ברכה לעולם; (שמ' לג,י) "וקם כל העם, והשתחוו", (ירמ' כג,ד) "ולא ייראו עוד, ולא יחתו, ולא יפקדו".
אם תקומי, הרי תקבלי ממני את האור שמתוכך יאיר לי, לבוא אליך, לגאלך. "קומי אורי, כי בא אורך" = 633, אשר (מש' ג,יז) "דרכיה דרכי נעם", כי יבוא לבשר (ש"א טו,יג) "את דבר י-הוה" (ש"א טז,ה) "ויאמר: שלום"; מורשה (ברא' לו,לא) "לבני ישראל" לדור ודור (שמ' ו,כו) "על צבאתם", להביא באהבה את העולם אל תיקונו. כי יקרא כל אחד (מ"א א,ט) "את כל אחיו בני המלך" כי על כל איש נפקד (קו' ב,יב) "שיבוא אחרי המלך" במחשבה, בדיבור ובמעשה, (מיכה ב,יג) "ויעבר מלכם לפניהם". כי הייתי בשאול (עזרא י,א) "בכה (בוכה) ומתנפל" ומתפלל לה' (איכה ג,יט) "זכר עניי ומרודי", (דב' ו,יד) "וזכרת" (דב' כח,ח) "את הברכה" שהבטחתני, ואשפיע טוב לאחיי, (נחמ' ט,כה) "ויתעדנו בטובך הגדול". ורק לא ידעתי כי האור המיוחל כבר בחלקי, ורק הישקפו בעיניך יזמין אותו גם לי.
על כן, קומי נא להאיר. "כי בא אורך" = 260 (דה"א א,כז) "הוא אברהם" אשר בוחר (ש"ב כב,כב) "דרכי י-הוה" לעשות צדקה ומשפט, (מ"ב כג,ב) "והכהנים והנביאים" משרתי ה', (שופ' כ,יא) "חברים" לכל אשר לבו לטוב. (ש"א ב,א) "עלץ לבי בי-הוה", (תהי' יא,ז) "כי צדיק י-הוה" (מש' כח,א) "וצדיקים" יטו (ירמ' כח,יא) "לדרכו".
והנה מוכיחים דברי את עצמם, "וכבוד י-הוה עליך זרח" = 409, כי קמתי לתקן והייתי נבוך (דניאל ו,יא) "ומצלא ומודא קדם אלהה" (ומתפלל ומודה לפני אלוהיו), (ברא' כד,נו) "וי-הוה הצליח דרכי", (ברא' ל,כז) "ויברכני י-הוה בגללך". (שופ' ז,טו) "ויאמר: קומו" (דה"א י,יב) "כל איש חיל", (דה"א טז,טו) "זכרו לעולם": רק (תהי' לז,ה) "גול על י-הוה דרכך", (ברא' ו,יח) "ובאת" בתום אל (שמ' לה,כא) "הקדש (הקודש)" פנימה (יש' כז,כ) "בבגדי חפש", אל תודעה עליה כבוד ה' יזרח ושום כח אחר בעולם (חב' א,יד) "לא משל (מושל) בו". ואנוכי (תהי' לא,ח) "אגילה ואשמחה", (ברא' יב,ב) "ואגדלה שמך".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה