יום שישי, 15 במאי 2015

בחקתי, עליה של שבת קודש, מלכות בשבוע

בחקתי, עליה של שבת קודש, מלכות בשבוע. ויק' כז,לד: "אלה המצות אשר צוה י-הוה את משה, אל בני ישראל, בהר סיני".
הנה לכם המתקון לבירור העיקר מהתפל, האוכל מתוך הפסולת, דוקא בתורת משה, בתורת הא-להים. כי "אלה המצות אשר צוה י-הוה את משה, אל בני ישראל, בהר סיני" = 2922, כי הדרך שלנו לברור את הטוב מתוך הרע עובר דרך המתקת כל הרע שאפשר קודם, כנאמר שבזכותנו יתמו חטאים מן הארץ כי שבו בתשובה על מעשיהם, ועל כך ורשעים עוד אינם, ובכן התיקון הנעשה באמצעות מצוות ה' יטה את המציאות למצב בו הכל טוב, [יש' יא,ח] "ושעשע יונק על חר פתן, ועל מאורת צפעוני גמול ידו הדה", שיונק ומשכבר נגמל משדי אמו כאחד משחקים ומכניסים את ידיהם אל תוך מערות הנחשים, והנחשים אינם מזיקים להם; וכדי שזה יהיה המצוי דרוש להמתיק כל מה שיתאפשר אך את הרע הגמור להכחיד, [ירמ' ד,ג] "כי כה אמר י-הוה, לאיש יהודה וירשלם: נירו לכם ניר, ואל תזרעו אל קוצים", וכדברי המצודת דוד: נירו לכם ניר - מתחלה חרשו השדה לחתוך שרשי הקוצים, ואחרי זה זרעו על שדה נקיה; ולא תזרעו על הקוצים בעודם מחוברים בארץ, כי לא תצלח הזריעה; ורוצה לומר: מתחילה הסירו הפסילים, ואחר זה יקובל תפלתכם לפני, ולא כשעדיין לא עזבתם הפסילים - עכל"ק. ואז יבקשו לקדש ולהתקדש, [דה"א ו,מט] "ויתנו בני ישראל ללוים את הערים ואת מגרשיהם", את הכל לחבר לשורש העליון באמצעות עבודת המקדש. והכחדת הרע דורשת חיל רב וכחות אדירים והיא גדולה עלינו, ולא עלינו המלאכה לגמור, כי [דה"ב כ,יב] "א-להינו, הלא תשפט בם? כי אין בנו כח לפני ההמון הרב הזה הבא עלינו, ואנחנו לא נדע מה נעשה כי עליך עינינו", ובזכות המצוות אשר בררנו לנו תיעשה לנו המלאכה ששת ימים, ובזכות הבטחון ניושע. כי אף אם חטאתי ושב אני היום מחטאתי בלב שלם, [תהי' כה,ז] "חטאות נעורי ופשעי אל תזכר; כחסדך זכר לי אתה, למען טובך י-הוה".
ולברר עיקר מהתפל, אוכל מתוך הפסולת, צריכים לקנאות בקפדנות בסדר ותקינות המסורה, הרי רק את מי שבבחינת משה איש הא-להים, הענו מכל אדם, ימסור ה' את מצוותיו אשר נועדות באמצעותו אל בני ישראל, אל בני ברית התורה והמצוה, ודוקא כאשר הם בתודעה של "הר סיני" = 335, (ש"ב טו,יח) "על פני המלך", לפני "מלך מלכי המלכים" המצמצם את דברו להם דרך הצינורות של איש הא-להים. הרי צוה ה' את המצוות "את משה, אל בני ישראל, בהר סיני" = 1717, וככה דוקא, כי זו הדרך אל (ירמ' ג,כג) "תשועת ישראל"; (רות ג,ט) "ופרשת כנפך על אמתך".
וב"ה ית' סימנו גם מעגל שלם של עשרת פרשיות ספר ויקרא, שבע התבוננויות בכל פרשה, סה"כ שבעים ולשובע. כן יתן לנו הבורא ית' להמשיך ולהתבונן ברזין דאוריתא החל ממחר במצולות ספר במדבר. חזק, חזק ונתחזק!

**************************
הקבוצה שלנו בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/toratmashiach/
הבלוג שלנו: http://titularesdetorah.blogspot.com/
אם ברצונך לקבל את ההתבוננות היומית באמצעות הקבוצה המיועדת בווטסאפ, בקש למספר 0523066459 את הצרפותך לקבוצת "מדרש אשאביאל"
אנו עושים גם ניקוי בעופרת יצוקה, לביטול כח עין הרע וכישופים. המידע, וההזדמנות להזמין לעצמך עבודה נאמנה שלרוב הסיכוים תשנה את חייך מיד: https://www.facebook.com/ainharavekishuf/app_208195102528120 
ואם נכון בעיניך לעזור לנו לקיים את השליחות אשר לקחנו באהבה על עצמנו, ברוכה הבאה תמיכתך באמצעות פייפל. אם באפשרותך, יתן לנו הרבה נחת שתעשה מנוי זעיר לפרנסת השעות הרבות אשר אנחנו מקדישים כל יום בשמחה להתבוננות זו.
תרומה חד-פעמית: http://goo.gl/lRDiAw
המנוי: http://goo.gl/Snh7JU
***************************

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה