יום רביעי, 22 באפריל 2015

אחרי מות, עליה ה, הוד בשבוע

אחרי מות, עליה ה, הוד בשבוע. ויק' יח,ה: "ושמרתם את חקתי ואת משפטי, אשר יעשה אתם האדם וחי בהם, אני י-הוה".
כי לא על הלחם לבדו יחיה האדם. כי אם לא בריתי יומם ולילה, חוקות שמים וארץ לא שמתי, אמר ה'. שכל הבריאה, המתחדשת כל רגע, בכל יום תמיד, ועאכ"ו ישראל הנועד לשמש נזר לבריאה, אינם תקפים כי אם בזכות הברית אשר כרת הבורא ית' את כל הבריאה: "ושמרתם את חקתי ואת משפטי, אשר יעשה אתם האדם וחי בהם, אני י-הוה" = 4286. כי את הרע תכיר למען תצא מעמו, ומאז שתפסיק כל משא ומתן עם עבדי העבדים המשתוללים על פני הארץ, ותאחז בידיך בשמים, ייפתח הליך הישועה, כנאמר: [שמ' ט,לג] "ויצא משה מעם פרעה את העיר, ויפרש כפיו אל י-הוה, ויחדלו הקלות והברד, ומטר לא נתך ארצה".
כל אשר תעשה יפעל במסגרת חוקים אשר אינם בידיך; איש נבון יבקש ללמוד את החוקים, ובכך ישמור על עצמו ולא יעבור אותם לטוב לו. "ושמרתם את חקתי ואת משפטי, אשר יעשה אתם האדם וחי בהם" = 4199, כי [ברא' לא,נב] "עד הגל הזה ועדה המצבה, אם אני לא אעבר אליך את הגל הזה, ואם אתה לא תעבר אלי את הגל הזה ואת המצבה הזאת לרעה", שלא תעבור עבירות למען תחיה בשמחה עם אשר לך; [שמ' כג,ט] "וגר, לא תלחץ; ואתם ידעתם את נפש הגר, כי גרים הייתם בארץ מצרים", וזה היה נחוץ ולתועלת, כי לא תוכל להתעלם מהנזקק לעזרתך לאמור לא ידעתי. ברם, אולי רוב הצרות והתיקונים אשר עברו ועוד עוברים עלינו, והולכים ומתעצמים ומעמיקים בקרבנו, אינם כי אם תולדה מאשר [ירמ' כב,כא] "דברתי אליך בשלותיך, אמרת לא אשמע; זה דרכך מנעוריך, כי לא שמעת בקולי".
כי כל הנראה לעיניך כחוקי "הטבע" = 86, אשר אין בידיך לשנותם, הם החוקים והמצוות אשר הטביע "א-להים" בבריאה, אשר "יעשה אתם האדם וחי בהם" = 947; וכי הבנת שהנזק שתגרום לטבע ישוב בתולדותיו על ראשך, כך הודיעו נעים זמירות ישראל: [תהי' ז,יב] "א-להים, שופט צדיק, וא-ל זעם (זועם) בכל יום"; וכל ברא' לג,יט) "אשר נטה שם אהלו", בתורה ובמצוות, יקלוט את אשר ה' (יש' סב,יא) "השמיע אל קצה הארץ"; ויהיה כל (דב' כג,כד) "מוצא שפתיך" (דניאל ט,ג) "לבקש תפלה"; כי (יש' יד,כד) "נשבע י-הוה צבאו-ת": (ירמ' כג,ה) "והקמתי לדוד צמח צדיק", הוא גואל צדק מזרעו. ובע"ה, לא אדום (ברא' כד,לג) "עד אם דברתי דברי", עד שכל דבר טוב אשר תשיג פי מאשר יאמר הא-ל ויהי, יהיה גלוי שם, הן בשדה או ברחובות, ניזון מאהבה המתממשת בכל אשר ישמע אותו, להיעשות.



**************************
הקבוצה שלנו בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/toratmashiach/
הבלוג שלנו: http://titularesdetorah.blogspot.com/
אם ברצונך לקבל את ההתבוננות היומית באמצעות הקבוצה המיועדת בווטסאפ, בקש למספר 0523066459 את הצרפותך לקבוצת "מדרש אשאביאל"
אנו עושים גם ניקוי בעופרת יצוקה, לביטול כח עין הרע וכישופים. המידע, וההזדמנות להזמין לעצמך עבודה נאמנה שלרוב הסיכוים תשנה את חייך מיד: https://www.facebook.com/ainharavekishuf/app_208195102528120
ואם נכון בעיניך לעזור לנו לקיים את השליחות אשר לקחנו באהבה על עצמנו, ברוכה הבאה תמיכתך באמצעות פייפל. אם באפשרותך, יתן לנו הרבה נחת שתעשה מנוי זעיר לפרנסת השעות הרבות אשר אנחנו מקדישים כל יום בשמחה להתבוננות זו.
תרומה חד-פעמית: http://goo.gl/lRDiAw
המנוי: http://goo.gl/Snh7JU
***************************

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה