יום ראשון, 19 באפריל 2015

אחרי מות, עליה ב, גבורה בשבוע

אחרי מות, עליה ב, גבורה בשבוע. ויק' טז,כג: "ובא אהרן אל אהל מועד, ופשט את בגדי הבד אשר לבש בבאו אל הקדש, והניחם שם".
יום הכיפורים. עבודת הכהן הגדול באה לכפר על כל העם אשר מינה אותו שליחו. נדרשת טהרה בשיא ההידור. עבודתו החצונית תיעשה כשהוא לבוש בגדי זהב, המשול לדינים. עבודתו הפנימית תיעשה כשהוא לבוש בגדי בד לבן, שישמשו לו רק ביום הזה ולא יחזור ללבוש אותם לעולם: חסדים הכי זכים שאפשר, וטבילה לעת כל החלפת בגדים. "ובא אהרן אל אהל מועד, ופשט את בגדי הבד אשר לבש בבאו אל הקדש, והניחם שם" = 3021, כי יש עבודה אשר יאה לה להיעשות לפני ולפנים, וישנה שתיעשה איפה שכל החפץ יוכח: [ברא' מג,יט] "ויגשו אל האיש אשר על בית יוסף, וידברו אליו פתח הבית", ורק עם יוסף עצמו ידברו בחדרי חדרים, בתוך ביתו. ויש שבחוץ שוררת פורענות וחלים דינים קשים, ולפני ולפנים, הצלת הזולת תהיה משמעותה לעבוד את ה': [מ"א יח,ד] "ויהי בהכרית איזבל את נביאי י-הוה, ויקח עבדיהו מאה נביאים, ויחביאם חמשים איש במערה, וכלכלם לחם ומים". ובסוף, כל סדרי העבודה, החצונית והפנימית, מתאגדים לענין אחד, (דב' ח,ב) "לדעת את אשר בלבבך, אם תשמר מצותו אם לא", כי כידוע "רחמנא ליבא בעי" (ה' הרחמן רוצה את לב האדם), והעבודה שבלב תכריע באשר לתיקון האדם בכל רבדי חייו.




**************************
הקבוצה שלנו בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/toratmashiach/
הבלוג שלנו: http://titularesdetorah.blogspot.com/
אם ברצונך לקבל את ההתבוננות היומית באמצעות הקבוצה המיועדת בווטסאפ, בקש למספר 0523066459 את הצרפותך לקבוצת "מדרש אשאביאל"
אנו עושים גם ניקוי בעופרת יצוקה, לביטול כח עין הרע וכישופים. המידע, וההזדמנות להזמין לעצמך עבודה נאמנה שלרוב הסיכוים תשנה את חייך מיד: https://www.facebook.com/ainharavekishuf/app_208195102528120 
ואם נכון בעיניך לעזור לנו לקיים את השליחות אשר לקחנו באהבה על עצמנו, ברוכה הבאה תמיכתך באמצעות פייפל. אם באפשרותך, יתן לנו הרבה נחת שתעשה מנוי זעיר לפרנסת השעות הרבות אשר אנחנו מקדישים כל יום בשמחה להתבוננות זו.
תרומה חד-פעמית: http://goo.gl/lRDiAw
המנוי: http://goo.gl/Snh7JU
***************************


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה