יום חמישי, 19 במרץ 2015

ויקרא, עליה ו, יסוד בשבוע

ויקרא, עליה ו, יסוד בשבוע. ויק' ה,ה: "והיה כי יאשם לאחת מאלה, והתודה אשר חטא עליה".
וכל אשר יטמא, בגופו או בנפשו, חיב קרבן לכפר. אך שום קרבן לא יעשה את מבוקשו ללא וידוי, ללא תשובה, ללא תיקון התודעה הפגומה לבל יחזור להטמא באותה טומאה. "והיה כי יאשם לאחת מאלה, והתודה אשר חטא עליה" = 1982, כי אם לא, נפשו ידבק ויתעקש בהפרה אשר הפר עד אשר תאבד תקוה, [שמ' יז,ד] "ויצעק משה אל י-הוה לאמר: מה אעשה לעם הזה? עוד מעט וסקלני (וסקלוני)!". אז יקום הנאשם לתקן את אשר נכשל, וראשית כל יתודה אל מול מידת המלכות המכוננת (שמ' יח,כ) "את החקים ואת התורת" הטובים לתקן שלום בעולם, אל המלכות המתוקנת המכונה בת-שבע היא המנורה המאירה בשבעת קניה; [מ"א ב,יח] "ותאמר בתשבע: טוב; אנכי אדבר עליך אל המלך" ותשובתך תתקבל ברחמים. ושים לבך לדברי, [מש' ה,א] "בני: לחכמתי הקשיבה, לתבונתי הט אזנך", הישמר מהחטא ואל תתיאש מכח התשובה לעולם.
וקם הנאשם, "והתודה אשר חטא עליה" = 1060 להתחנן על נפשו, ויקבלנו ה' כבן הכי יקר בשובו אליו וכאילו ילבישנו (ברא' לז,ג) "כתנת פסים" לכבדו וליחדו, אשר יעורר את אחיו לעשות כדרכו, (יהו' ט,כד) "ונעשה את הדבר הזה", (יהו' כד,לא) "ויעבד ישראל את י-הוה" לבדו, ויוריד מעליו את כל האלילים למיניהם ואת המנהיגים הכוזבים, אף את (ירמ' כג,כה) "הנבאים בשמי שקר" המטעים את העם בבדיונם. כי (מש' כא,ה) "מחשבות חרוץ" יצאו אל הפועל בקדושה מלאה אור, (יש' כט,יח) "ושמעו ביום ההוא החרשים" ולא יהיה שלא יראה, כי (יש' נ,ז) "על כן שמתי פני", אמר ה', גליתי לעיניכם את פני להביאכם אל שלמותכם; (איוב כב,כז) "ונדריך תשלם".



**************************
הקבוצה שלנו בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/toratmashiach/
הבלוג שלנו: http://titularesdetorah.blogspot.com/
אם ברצונך לקבל את ההתבוננות היומית באמצעות הקבוצה המיועדת בווטסאפ, בקש למספר 0523066459 את הצרפותך לקבוצת "מדרש אשאביאל"
אנו עושים גם ניקוי בעופרת יצוקה, לביטול כח עין הרע וכישופים. המידע, וההזדמנות להזמין לעצמך עבודה נאמנה שלרוב הסיכוים תשנה את חייך מיד: https://www.facebook.com/ainharavekishuf/app_208195102528120 
ואם נכון בעיניך לעזור לנו לקיים את השליחות אשר לקחנו באהבה על עצמנו, ברוכה הבאה תמיכתך באמצעות פייפל. אם באפשרותך, יתן לנו הרבה נחת שתעשה מנוי זעיר לפרנסת השעות הרבות אשר אנחנו מקדישים כל יום בשמחה להתבוננות זו.
תרומה חד-פעמית: http://goo.gl/lRDiAw
המנוי: http://goo.gl/Snh7JU
***************************

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה